7,1

  • I gåafstand fra stranden
  • Ideelt for familier
  • Sjov pool og poolbar

Det børnevenlige Tsokkos Paradise Village Lejlighedshotel ligger på et roligt sted lige ved den store gyldne sandstrand, Macronnisos Beach. Super dejligt, for på denne måde kan du stå med tæerne i sandet på ingen tid. Tsokkos Paradise Village Lejlighedshotel er en velholdt feriepark med mange gode faciliteter. Der er bl.a. en dejlig swimmingpool med en separat børnepool, og der tilbydes endda håndklædeservice. Der er også masser af sportsaktiviteter; her finder du en tennisbane, du kan spille volleyball, der tilbydes tilmed cykeludlejning!
Er du vild med en eksotisk cocktail? Poolbaren er det ideelle sted. Om aftenen kan du også komme her til blændende shows og sjove danseaftener. Hvis du vil have endnu mere underholdning, er Ayia Napas centrum bestemt også et besøg værd.

Værelsestype

2-værelses lejlighed (1 soveværelse)
for 2 til 4 personer
  • antal sovepladser: 4
  • balkon eller terrasse med udendørs møbler: bord
  • minikøkken
  • køleskab
  • elkedel
  • tv (satellit-tv)
  • telefon
  • aircondition
  • opholdsstue: 2 sovepladser (2 x enkelt sovesofa), siddehjørne
  • soveværelse(r): 1 soveværelse
  • soveværelse 1: 2 sovepladser (1 x dobbeltseng eller 2 x enkeltseng)
studio
for 2 til 3 personer
  • antal sovepladser: 3
  • balkon eller terrasse med udendørs møbler: bord
  • minikøkken
  • køleskab
  • elkedel
  • tv (satellit-tv)
  • telefon
  • aircondition
  • opholdsstue: 1 sovepladser (1 x enkeltseng), siddehjørne
  • soveværelse(r): 1 soveværelse
  • soveværelse 1: 2 sovepladser (1 x dobbeltseng eller 2 x enkeltseng)
  • badeværelse med: bad og brusebad, toilet, hårtørrer

Faciliteter

Generelt
  • Officiel klassifikation: 4 stjerner
  • børnevenligt
  • reception (åben fra kl. 00:00 - 00:00) (er åben 24 timer i døgnet)
  • ingen elevator
  • safetybox (på værelset)
  • lobby
  • morgenmadssal
  • parkeringsplads
  • trådløst internet internet på fællesarealer (gratis), på værelset (gratis)
  • sengelinned inkluderet skiftes 3 gange pr. uge
  • håndklæder inkluderet skiftes 1 gange pr. dag
  • mulighed for bad ved ankomst/afrejse (gratis)
  • minisupermarked (på indkvarteringen)
  • vaskeriservice: vaskemaskine: på indkvarteringen, tørretumbler: på indkvarteringen
  • rengøring af værelset 1 gange pr. dag
  • kæledyr ikke tilladt
  • trådløst internet på værelset: gratis
  • babyseng: for alle gæster alder op til 1 (inkl.) år gratis (skal angives ved bestilling)
  • wi-fi i reception: gratis
Restaurant
  • spisesteder: restaurant (antal: 1)
  • barer: bar antal: 2, poolbar
For børn
  • babyseng
  • barnestol
  • legeplads
  • miniklub
Tilkøb
  • safetybox på værelset: (betales lokalt)
Pools
  • børnepool(separat, ferskvand)
  • udendørs swimmingpool (overflade: 594 m2)(ferskvand, liggestole (gratis) , parasol (gratis) )
Sport & underholdning
  • billard
  • dart
  • tennisbane
  • bordtennis
  • volleyball
  • underholdning

Forplejning

All Inclusive

* Morgenmad fra kl.  07.00 – 10.00
* Frokost fra kl. 12.30 – 14.30
* Lette snacks fra kl. 10.30 – 12.00, 15.00 – 17.00 & 22.00 – 0.00
* Aftensmad fra kl. 18.30 – 21.30
* Lokal alkohol og alkoholfrie drikkevarer fra kl. 10.00 – 0.00

Læs mere om All Inclusive

7.1
Baseret på 31 anmeldelser

{N} Gæsters anmeldelser

 
7.9
Review title
7.9
Review title

Anmeldelser

7,1
Baseret på 31 anmeldelser

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Mest bestilt af: Med partner
8
Beliggenhed
6,7
Børnefaciliteter
6,8
Faciliteter
6,4
Hotellet
7,4
Personale
7,2
Pris ift. kvalitet
7,2
Samlet vurdering af ferien
6,7
Rengøring

Gæsters anmeldelser

Rejsetype
Vis kun anmeldelser på dansk

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Destination

Cypern

Opdag Cypern

Omgivelser

Beliggenhed
Afstand til stranden ca. 400 meter (sandstrand)
Afstand til centrum: ca. 4 kilometer
Afstand til lufthavn Paphos International Airport ca. 172 kilometer: larnaca international airport ca. 44 kilometer
Afstand til busstoppested ca. 200 meter
Afstand til pengeautomat ca. 300 meter
Afstand til nærmeste butikker ca. 200 meter
Afstand til nærmeste kiosk ca. 200 meter
Nærmeste restaurant ca. 200 meter
Bemærk
All Inclusive programmet kan benyttes frem til kl. 12.00 på afrejsedagen.
Transport

Vi flyver direkte fra Danmark til Larnaca og flyvningen tager ca. 4 timer. Ved ankomsten til lufthavnen mødes du af vores danske guider eller en lokal repræsentant for Sunweb.

FLYTIDER

I de fleste tilfælde vil du kunne se flytiderne, når du bestiller online. Hvis afgangstiderne ikke bliver vist, er de endnu ikke kendt af os. Alle offentliggjorte flytider kan ændres uden forbehold.

TRANSFER

Transfer er ikke inkluderet i rejsens pris. Det er muligt at tilkøbe transfer ved bestilling af rejse.

* Transfertiden til Limassol er ca. 45 min.

* Transfertiden til Ayia Napa er ca. 50 min.

* Transfertiden til Protaras – Fig Tree Bay er ca. 60 min.

* Transfertiden til Pafos er ca. 105 min.

Vi bestræber os på at overholde oplyste transfertider, men trafik og mange hotelstop kan forlænge transfertiden.

REJSEDOKUMENTER

Du vil modtage rejsedokumenter med flyplanen senest 3 uger før afrejsen. Disse skal udprintes og medbringes i lufthavnen til check-in.

Bemærk venligst: Fornavn og efternavn skal staves som angivet i dit pas. Det er ikke længere nødvendigt at indtaste mellemnavne, og vi frabeder derfor, at du indtaster dit mellemnavn. Hvis dit navn er stavet forkert, kan det give problemer ved check-in og kan medføre boardingafvisning. Det er altid dit eget ansvar at tjekke, at dit fornavn og efternavn er stavet som angivet i dit pas.

Information Cypern

Hovedstad
Hovedstaden på Cypern hedder Nicosia men er også kendt under navnet Lefkosia. Byens sydlige del hører til den græsk styrede del af øen, mens den nordlige del af byen hører til den tyrkisk styrede del.
Sprog
Cypern har både græsk og tyrkisk som officielle sprog, og det er desuden nemt at begå sig på engelsk på Cypern.
Tidsforskel
Når du rejser til fra Danmark til Cypern, skal du sætte uret en time frem.
Valuta
På Cypern betales med euro. I feriebyerne og i de større byer findes hæveautomater, og på de fleste hoteller og restauranter er det muligt at betale med kreditkort.
Strøm

Strømforsyningen på Cypern er 240 volt. Adaptere kan købes i de fleste forretninger og på mange hoteller.

Pas
Når du rejser til Cypern, skal du medbringe et gyldigt pas. Du er selv ansvarlig for passets gyldighed.
Mobiltelefon
Din danske mobiltelefon virker på Cypern. Bemærk at det kan være forbundet med store udgifter at foretage opkald og benytte telefonens internet.
Nødstilfælde
Ved behov for kontakt til politi, ambulance eller brandvæsen ringes 112.
Drikkevand
Vandet på Cypern har en anden bakterieflora, og det anbefales derfor at undgå at drikke vandet fra hanen. Kildevand på flaske kan købes i de fleste forretninger og hoteller.
Drikkepenge
Det er normalt at give ca. 5-10% i drikkepenge på barer og restauranter.
Åbningstider
Forretningerne på Cypern har som udgangspunkt åbent fra 9.00 – 18.00, i sommermånederne har visse forretninger dog lukket i eftermiddagstimerne og i stedet åbent til kl. 19.00. Åbningstiderne kan lokalt variere.
Billeje

Du har mulighed for at tilkøbe billeje på din ferie, når du bestiller en rejse hos os. Bemærk venligst, at på Cypern er der venstrekørsel, så udlejningsbilen vil have rattet placeret i højre side.

Guideservice

Vi tilbyder desværre ikke dansk guideservice på Cypern. I stedet vil der være en engelsktalende Sunweb guide til rådighed på destinationen.

Læs mere om Cypern
Vælg værelsestype

Rejsende

Vælg antal rejsende og husk at indele dem på deres respektive værelser.
Vælg lufthavn

Fejl

Der er sket en fejl

Vi beklager meget..

Det ligner, at noget er gået galt i vores ende. Vi håber på din tålmodighed, mens vi fikser problemet. Tilføj i mellemtiden indkvarteringen til dine favoriter og kom tilbage lidt senere!

Valg af forskellige lufthavne

Du har valgt et fly med afrejse fra {DEPARTURE_AIRPORT} med hjemrejse til {ARRIVAL_AIRPORT}.