8,5

  • Central beliggenhed
  • Mulighed for All Inclusive
  • Cykeludlejning

Hotel Grupotel Orient er et hyggeligt hotel, beliggende i et uforstyrret område og i gåafstand fra den smukke sandstrand og det livlige centrum af Playa de Palma. På Grupotel Orient finder du et dejligt poolområde med swimmingpool og børnepool, beliggende i grønne omgivelser. Grupotel Orient byder på forskellige faciliteter, bl.a. minigolf og bordtennis, samt flere forskellige barer og restauranter. Trænger du til afslapning og forkælelse, kan du med fordel besøge hotellets Wellness Center. Har du lyst til at opleve Mallorca og øens smukke natur på egen hånd, har du mulighed for at leje cykel på hotellet. Opholdet er inklusiv halvpension, men du har mulighed for at tilkøbe All Inclusive, hvor både måltider og drikkevarer er betalt hjemmefra. Vi anbefaler Hotel Grupotel Orient til familier og par, der lægger vægt på en central beliggenhed i grønne og frodige omgivelser.

Det er ikke muligt at vise værelser

Forplejning

Halvpension
All Inclusive

* Alle måltider serveres fra buffet
* Morgenmad fra kl. 07:45 - 10:30
* Frokost fra kl. 13:30 - 14:30
* Aftensmad fra kl. 18:45 - 21:15
* Lokale alkoholiske og alkoholfri drikkevarer fra kl. 10:30 – 24:00
* 2 gange ugentligt serveres temabuffet til aftensmad


8.5
Baseret på 9 anmeldelser

{N} Gæsters anmeldelser

 
7.9
Review title
7.9
Review title

Anmeldelser

8,5
Baseret på 9 anmeldelser

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Mest bestilt af: Med partner
8,4
Beliggenhed
9
Børnefaciliteter
8,4
Faciliteter
8,7
Hotellet
8,7
Personale
7,9
Pris ift. kvalitet
8,7
Samlet vurdering af ferien
9
Rengøring

Gæsters anmeldelser

Rejsetype
Vis kun anmeldelser på dansk

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Destination

Mallorca

Opdag Mallorca

Omgivelser

Transport

Vi flyver direkte til Mallorca. Flyvningen tager omkring 3 timer og 40 minutter. Ved ankomsten til lufthavnen mødes du af vores danske guider eller en lokal repræsentant for Sunweb.

FLYTIDER

I de fleste tilfælde vil du kunne se flytiderne, når du bestiller online. Hvis afgangstiderne ikke bliver vist, er de endnu ikke kendt af os. Alle offentliggjorte flytider kan ændres uden forbehold.

TRANSFER

Transfer er ikke inkluderet i rejsens pris. Det er muligt at tilkøbe transfer ved bestilling af rejse.

* Transfertiden til Alcudia er ca. 60-150 minutter

* Transfertiden til Ca’n Pastilla er ca. 10-20 minutter

* Transfertiden til Ca’n Picafort er ca. 60-150 minutter

* Transfertiden til Cala Bona er ca. 65-120 minutter

* Transfertiden til Cala D’Or er ca. 100 minutter

* Transfertiden til Cala Mandía er ca. 60-110 minutter

* Transfertiden til Cala Mesquida er ca. 75-120 minutter

* Transfertiden til Cala Millor er ca. 60-120 minutter

* Transfertiden til Cala Ratjada er ca. 75-120 minutter

* Transfertiden til Cala Viñas er ca. 30-50 minutter

* Transfertiden til Calas de Mallorca er ca. 60-110 minutter

* Transfertiden til Canyamel er ca. 70-120 minutter

* Transfertiden til Colonia St. Jordi er ca. 45-60 minutter

* Transfertiden til Costa d’en Blanes er ca. 20-30 minutter

* Transfertiden til El Arenal er ca. 20-55 minutter

* Transfertiden til Illetas er ca. 25 minutter

* Transfertiden til Magaluf er ca. 30-45 minutter

* Transfertiden til Palma Nova er ca. 25-45 minutter

* Transfertiden til Playa de Muro er ca. 60-95 minutter

* Transfertiden til Playa de Palma er ca. 15-40 minutter

* Transfertiden til Pollença er ca. 60 minutter

* Transfertiden til Portals Nous er ca. 20-30 minutter

* Transfertiden til Porto Colom er ca. 60-110 minutter

* Transfertiden til Porto Cristo er ca. 60-110 minutter

* Transfertiden til Porto Petro er ca. 60-90 minutter

* Transfertiden til Puig d’en Ros er ca. 20-60 minutter

* Transfertiden til Sa Coma er ca. 60-120 minutter

* Transfertiden til Santa Ponsa er ca. 35-60 minutter

Vi bestræber os på at overholde oplyste transfertider, men trafik og mange hotelstop kan forlænge transfertiden.

Bussen kan være nødt til at passere flere destinationer. Så disse tider kan variere. Transfertiderne kan dermed stige. Transfertiderne kan også stige betydeligt på grund af forsinkelser i trafikken. Transferbussen kører ikke altid gennem destinationerne i en fast rækkefølge.

For små grupper (færre end 10 personer) er det muligt, at I bliver kørt til jeres indkvartering med en shuttlebus. Der bestræbes at der er en ventetid på højst 70 minutter i disse tilfælde.

REJSEDOKUMENTER

Du vil modtage rejsedokumenter med flyplanen senest 3 uger før afrejsen. Disse skal udprintes og medbringes i lufthavnen til check-in.

Bemærk venligst: Fornavn og efternavn skal staves som angivet i dit pas. Det er ikke længere nødvendigt at indtaste mellemnavne, og vi frabeder derfor, at du indtaster dit mellemnavn. Hvis dit navn er stavet forkert, kan det give problemer ved check-in og kan medføre boardingafvisning. Det er altid dit eget ansvar at tjekke, at dit fornavn og efternavn er stavet som angivet i dit pas.

Information Spanien

Hovedstad:
Hovedstaden er Madrid.

Tid:
Spanien har ingen tidsforskel med Danmark, undtagen på de Kanariske Øer, der er de 1 time foran.

Sprog:
Det officielle sprog er spansk.

Penge:
Den officielle møntenhed er euroen.

Drikkepenge:
Det er normalt at give ca. 10% i drikkepenge på de spanske barer og restauranter.

Strøm:
Strømforsyningen er ligesom i Danmark 220 volt. Stikkontaktet kan dog godt have en anden form. I det tilfælde kan du købe et mellemled i supermarkedet.

Vand:
Det er ikke tilrådeligt at drikke vand fra hanen.

Mad:
Typiske spanske retter er tapas (små snacks) og paella (ris med skalddyr).

Mobiltelefon:
Din danske mobiltelefon virker også i Spanien.

Rejsedokumenter:
Du skal være i besiddelse af et gyldigt pas.

Turistskat
For rejser til Catalonien og De Baleariske Øer betales en turistskat per person per nat. Turistskatten omfatter alle personer over 17 år og betales til indkvarteringen ved ankomst.

Under 18 år:
Mindst én person på bookingen skal være fyldt 18 år på afrejsetidspunktet.

Læs mere om Spanien