7,6

  • Midt i dejlige Cala d'Or
  • Flere swimmingpools for både store og små
  • Omfattende underholdningsprogram og sjov miniklub

Lejligheder Gavimar Ariel Chico Club ligger i den hyggelige ferieby, Cala d'Or på Mallorcas østkyst. Herfra har du få minutters gang til centrum, hvor du finder et godt udvalg af indbydende restauranter og butikker. Den populære Cala Gran strand ligger kun 100 m fra hotellet, og Gavimar Ariel Chico Club anbefales derfor til alle, der både vil nyde hotellets gode faciliteter, den dejlige strand og det charmerende centrum. Indkvarteringen sker i ferielejligheder, der ligger i lave, lyse bygninger rundt om flere swimmingpools på begge sider af vejen. Opholdet er med All Inclusive, hvor måltider, snacks og drikkevarer er inklusiv i prisen.

Værelsestype

2-værelses lejlighed alm.
for 2 til 4 personer max. 3 voksne og 1 barn t.o.m. 14 år
  • størrelse ca. 35m²
  • antal sovepladser: 4
  • ikke-ryger værelse
  • balkon eller terrasse med udendørs møbler (gratis)
  • minikøkken
  • køleskab
  • kogeplader (2 brændere)
  • elkedel
  • brødrister
  • tv (satellit-tv, hollandske kanal(er))
  • telefon
  • aircondition (kan justeres: hele dagen)
  • opholdsstue: 2 sovepladser (2 x enkelt udtrækseng)
  • soveværelse(r): 1 soveværelse
  • soveværelse 1: 2 sovepladser (2 x enkeltseng)
  • badeværelse(r): 1 badeværelse
  • badeværelse 1: bad, vask, toilet, hårtørrer
Dobbeltværelse alm.
for 2 til 3 personer
  • 2 x enkeltsenge
  • ikke-ryger værelse
  • balkon eller terrasse med udendørs møbler (gratis)
  • tv (fladskærm, satellit-tv, hollandske kanal(er))
  • telefon
  • aircondition (kan justeres: hele dagen)
  • badeværelse med: bad, vask, toilet, hårtørrer
studio
for 2 til 3 personer
  • størrelse ca. 20m²
  • antal sovepladser: 3
  • ikke-ryger værelse
  • balkon eller terrasse med udendørs møbler (gratis)
  • minikøkken
  • køleskab
  • kogeplader (2 brændere)
  • elkedel
  • brødrister
  • tv (satellit-tv, hollandske kanal(er))
  • telefon
  • aircondition (kan justeres: hele dagen)
  • opholdsstue: 3 sovepladser (1 x enkelt sovesofa; 2 x enkelt udtrækseng)
  • badeværelse med: bad, vask, toilet, hårtørrer

Læs mere

Kaffemastine, elkedel og toaster kan lånes i receptionen.

Faciliteter

Generelt
  • Officiel klassifikation: 3 stjerner
  • samlet antal værelser: 211
  • samlet antal etager: 3
  • klasse: komfort
  • børnevenligt
  • reception (er åben 24 timer i døgnet)
  • elevator (antal: 2)
  • safetybox (på værelset)
  • lobby
  • tv-hjørne
  • trådløst internet internet på fællesarealer (gratis), på værelset (gratis), ved receptionen (gratis)
  • turistskat
  • sengelinned inkluderet skiftes 1 gange pr. uge
  • håndklæder inkluderet skiftes 5 gange pr. uge
  • mulighed for brusebad ved ankomst/afrejse
  • bagageopbevaring
  • minisupermarked (i nærheden)
  • souvenirbutik (i nærheden)
  • vaskeriservice: vaskeriservice: på stedet
  • forskellige butikker (i nærheden)
  • rengøring lejlighedshotel (lejligheder5 gange om ugen)
  • husdyr ikke tilladt
  • trådløst internet på offentlige områder: gratis
  • trådløst internet på værelset: gratis
  • wi-fi i reception: gratis
Restaurant
  • spisesteder: restaurant, buffet restaurant
  • barer: bar antal: 2, loungebar, poolbar
For børn
  • udendørs legeplads
  • miniklub for børnene, fra 4 til og med 12 år (gratis)
Obligatorisk
  • turistskat: for alle gæster alder fra 16 år ca. 2,20 € pr. person pr. nat (betales lokalt, obligatorisk)
Tilkøb
  • babyseng: for alle gæster alder op til 1 (inkl.) år (skal angives ved bestilling, betales lokalt)
  • safetybox på værelset: (betales lokalt)
Pools
  • børnepool (antal: 2)(separerad)
  • udendørs swimmingpool (antal: 4)(ferskvand, liggestole (gratis) , parasol (gratis) )
Sport & underholdning
  • billard (mod betaling)
  • dart (gratis)
  • tennisbane (udendørs tennisbane, i dagtimerne mod betaling)
  • bordtennis (gratis)
  • volleyball (gratis)
  • underholdning, underholdning for børn eftermiddagen, om aftenen, underholdning for voksne eftermiddagen, om aftenen
Wellness
  • wellness/spainkluderer: sauna (gratis), hamambehandlinger (mod betaling), tyrkisk dampbad (gratis), fitnessrum (gratis), massage (mod betaling)

Forplejning

All Inclusive

- Morgenmad, frokost og aftensmad serveres fra buffet
- Udvalgte snacks fra 10:00 - 20:00
- Lokale alkoholiske og ikke-alkoholiske drikkevarer fra 10:00 - 23:00
- Begrænset tidsrum (varierende) om eftermiddagen: Is, kage, pasta, kaffe og te
- Dagsaktiviteter som fitness, aerobic, volleyball, bordtennis, bingo, dans, spil og flamenco

Læs mere om All Inclusive her

7.6
Baseret på 290 anmeldelser

{N} Gæsters anmeldelser

 
7.9
Review title
7.9
Review title

Anmeldelser

7,6
Baseret på 290 anmeldelser

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Mest bestilt af: Med partner
8,9
Beliggenhed
8
Børnefaciliteter
7,2
Faciliteter
6,5
Hotellet
8,3
Personale
7,7
Pris ift. kvalitet
7,3
Samlet vurdering af ferien
7
Rengøring

Gæsters anmeldelser

Rejsetype
Vis kun anmeldelser på dansk

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Destination

Mallorca

Opdag Mallorca

Omgivelser

Beliggenhed
Afstand til strand ca. 100 meter (sandstrand, liggestole (mod betaling) , parasol (mod betaling) )
Afstand til centrum: ca. 300 meter
Afstand til lufthavn ca. 60 kilometer
Afstand til pengeautomat ca. 50 meter
Afstand til nærmeste butikker ca. 20 meter
Afstand til nærmeste (mini)supermarked ca. 10 meter
Afstand til nærmeste restaurant ca. 100 meter
Bemærk

Hotellet ligger på begge sider af en vej. Der er poolområder i begge afdelinger, men vejen skal krydses for at nå udvalgte faciliteter som fx restaurant, bar og fitnessrum.

Kaffemaskine, elkedel og toaster kan lånes på forespørgsel.

Transport

Vi flyver direkte til Mallorca. Flyvningen tager omkring 3 timer og 40 minutter. Ved ankomsten til lufthavnen mødes du af vores danske guider eller en lokal repræsentant for Sunweb.

FLYTIDER

I de fleste tilfælde vil du kunne se flytiderne, når du bestiller online. Hvis afgangstiderne ikke bliver vist, er de endnu ikke kendt af os. Alle offentliggjorte flytider kan ændres uden forbehold.

TRANSFER

Transfer er ikke inkluderet i rejsens pris. Det er muligt at tilkøbe transfer ved bestilling af rejse.

* Transfertiden til Alcudia er ca. 60-150 minutter

* Transfertiden til Ca’n Pastilla er ca. 10-20 minutter

* Transfertiden til Ca’n Picafort er ca. 60-150 minutter

* Transfertiden til Cala Bona er ca. 65-120 minutter

* Transfertiden til Cala D’Or er ca. 100 minutter

* Transfertiden til Cala Mandía er ca. 60-110 minutter

* Transfertiden til Cala Mesquida er ca. 75-120 minutter

* Transfertiden til Cala Millor er ca. 60-120 minutter

* Transfertiden til Cala Ratjada er ca. 75-120 minutter

* Transfertiden til Cala Viñas er ca. 30-50 minutter

* Transfertiden til Calas de Mallorca er ca. 60-110 minutter

* Transfertiden til Canyamel er ca. 70-120 minutter

* Transfertiden til Colonia St. Jordi er ca. 45-60 minutter

* Transfertiden til Costa d’en Blanes er ca. 20-30 minutter

* Transfertiden til El Arenal er ca. 20-55 minutter

* Transfertiden til Illetas er ca. 25 minutter

* Transfertiden til Magaluf er ca. 30-45 minutter

* Transfertiden til Palma Nova er ca. 25-45 minutter

* Transfertiden til Playa de Muro er ca. 60-95 minutter

* Transfertiden til Playa de Palma er ca. 15-40 minutter

* Transfertiden til Pollença er ca. 60 minutter

* Transfertiden til Portals Nous er ca. 20-30 minutter

* Transfertiden til Porto Colom er ca. 60-110 minutter

* Transfertiden til Porto Cristo er ca. 60-110 minutter

* Transfertiden til Porto Petro er ca. 60-90 minutter

* Transfertiden til Puig d’en Ros er ca. 20-60 minutter

* Transfertiden til Sa Coma er ca. 60-120 minutter

* Transfertiden til Santa Ponsa er ca. 35-60 minutter

Vi bestræber os på at overholde oplyste transfertider, men trafik og mange hotelstop kan forlænge transfertiden.

Bussen kan være nødt til at passere flere destinationer. Så disse tider kan variere. Transfertiderne kan dermed stige. Transfertiderne kan også stige betydeligt på grund af forsinkelser i trafikken. Transferbussen kører ikke altid gennem destinationerne i en fast rækkefølge.

For små grupper (færre end 10 personer) er det muligt, at I bliver kørt til jeres indkvartering med en shuttlebus. Der bestræbes at der er en ventetid på højst 70 minutter i disse tilfælde.

REJSEDOKUMENTER

Du vil modtage rejsedokumenter med flyplanen senest 3 uger før afrejsen. Disse skal udprintes og medbringes i lufthavnen til check-in.

Bemærk venligst: Fornavn og efternavn skal staves som angivet i dit pas. Det er ikke længere nødvendigt at indtaste mellemnavne, og vi frabeder derfor, at du indtaster dit mellemnavn. Hvis dit navn er stavet forkert, kan det give problemer ved check-in og kan medføre boardingafvisning. Det er altid dit eget ansvar at tjekke, at dit fornavn og efternavn er stavet som angivet i dit pas.

Information Spanien

Hovedstad:
Hovedstaden er Madrid.

Tid:
Spanien har ingen tidsforskel med Danmark, undtagen på de Kanariske Øer, der er de 1 time foran.

Sprog:
Det officielle sprog er spansk.

Penge:
Den officielle møntenhed er euroen.

Drikkepenge:
Det er normalt at give ca. 10% i drikkepenge på de spanske barer og restauranter.

Strøm:
Strømforsyningen er ligesom i Danmark 220 volt. Stikkontaktet kan dog godt have en anden form. I det tilfælde kan du købe et mellemled i supermarkedet.

Vand:
Det er ikke tilrådeligt at drikke vand fra hanen.

Mad:
Typiske spanske retter er tapas (små snacks) og paella (ris med skalddyr).

Mobiltelefon:
Din danske mobiltelefon virker også i Spanien.

Rejsedokumenter:
Du skal være i besiddelse af et gyldigt pas.

Turistskat
For rejser til Catalonien og De Baleariske Øer betales en turistskat per person per nat. Turistskatten omfatter alle personer over 17 år og betales til indkvarteringen ved ankomst.

Under 18 år:
Mindst én person på bookingen skal være fyldt 18 år på afrejsetidspunktet.

Læs mere om Spanien
Vælg værelsestype

Rejsende

Vælg antal rejsende og husk at indele dem på deres respektive værelser.
Vælg lufthavn

Fejl

Der er sket en fejl

Vi beklager meget..

Det ligner, at noget er gået galt i vores ende. Vi håber på din tålmodighed, mens vi fikser problemet. Tilføj i mellemtiden indkvarteringen til dine favoriter og kom tilbage lidt senere!

Valg af forskellige lufthavne

Du har valgt et fly med afrejse fra {DEPARTURE_AIRPORT} med hjemrejse til {ARRIVAL_AIRPORT}.