8,3

  • Mulighed for halvpension
  • Smuk beliggenhed
  • Panoramaudsigt

Lejligheder Cerro Mar Atlantico ligger hævet over Albufeira og har en skøn panoramaudsigt over havet og byen. Fra lejlighederne fører en vej ned til Albufeiras gamle bydel og stranden, hvilket giver dig mulighed for at kombinere afslappende dage ved stranden eller poolen med hyggelige slentreture i Albufeiras charmerende stræder. En gratis shuttlebus kører flere gange om dagen mellem lejlighederne og byen, og du kan derfor selv bestemme, om du vil køre eller tilbagelægge turen til fods. Når aftenen falder på, byder Albufeiras gamle bydel på et bredt udvalg af restauranter. Du kan dog også vælge at tilkøbe halvpension og spise dine måltider i Cerro Mar Atlantico egen hyggelige restaurant, hvor du tilmed kan nyde udsigten over byen.  Cerro Mar Atlantico byder på lejligheder passende fra to til otte personer, og lejlighederne er derfor et godt valg for både par og større grupper. Lejlighederne er indrettet med køkken, hvor du har mulighed for at lave dig et let måltid mad. Til alle lejlighederne hører desuden en møbleret balkon eller terrasse. Cerro Mar Atlantico har en dejlig have med et poolområde, som omfatter både swimmingpool og børnepool. Her kan du tage en svømmetur eller slappe af på en solseng og nyde den spektakulære udsigt. Lejligheder Cerro Mar Atlantico anbefales til alle, som ønsker at bo i egen lejlighed tæt på Albufeiras charmerende gamle bydel.

Det er ikke muligt at vise værelser

Forplejning

Ingen forplejning
Morgenmad
Halvpension
8.3
Baseret på 53 anmeldelser

{N} Gæsters anmeldelser

 
7.9
Review title
7.9
Review title

Anmeldelser

8,3
Baseret på 53 anmeldelser

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Mest bestilt af: Med partner
8,3
Beliggenhed
8,1
Børnefaciliteter
8,3
Faciliteter
8,3
Hotellet
8,5
Personale
8,3
Pris ift. kvalitet
8,4
Samlet vurdering af ferien
8,3
Rengøring

Gæsters anmeldelser

Rejsetype
Vis kun anmeldelser på dansk

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Destination

Algarvekysten

Opdag Algarvekysten

Omgivelser

Bemærk
Cerro Mar Atlantico deler faciliteter med Cerro Mar Garden. Receptionen, wellnessfaciliteterne og restauranten er beliggende i Cerro Mar Garden.
Transport

Vi flyver direkte til Faro, der ligger i det sydlige Portugal. Flyvningen tager omkring 3 timer. Ved ankomsten til lufthavnen mødes du af vores danske guider eller en lokal repræsentant for Sunweb.

FLYTIDER
I de fleste tilfælde vil du kunne se flytiderne, når du bestiller online. Hvis afgangstiderne ikke bliver vist, er de endnu ikke kendt af os. Alle offentliggjorte flytider kan ændres uden forbehold.
TRANSFER

Transfer er ikke inkluderet i rejsens pris. Det er muligt at tilkøbe transfer ved bestilling af rejse.

* Transfertiden til Olhos d'Agua er ca. 45 - 60 minutter.

* Transfertiden til Albufeira er ca. 60 – 90 minutter.

* Transfertiden til Carvoeiro er ca. 105 - 120 minutter.

* Transfertiden til Praia da Rocha er ca. 120 minutter.

* Transfertiden til Alvor er ca. 120 - 180 minutter.

* Transfertiden til Lagos er ca. 150 - 180 minutter.

* Transfertiden til Ferragudo er ca. 120 minutter.

* Transfertiden til Monchique er ca. 90 minutter.

* Transfertiden til Praia da Galé / dos Salgado er ca. 70 - 90 minutter.

* Transfertiden til Tavira er ca. 60 minutter.

* Transfertiden til Vilamoura er ca. 45 minutter.

Vi bestræber os på at overholde oplyste transfertider, men trafik og mange hotelstop kan forlænge transfertiden.

REJSEDOKUMENTER

Du vil modtage rejsedokumenter ca. 10 til 7 dage før afrejsen. Disse skal udprintes og medbringes i lufthavnen til check-in.

Bemærk venligst: Fornavn og efternavn skal staves som angivet i dit pas. Det er ikke længere nødvendigt at indtaste mellemnavne, og vi frabeder derfor, at du indtaster dit mellemnavn. Hvis dit navn er stavet forkert, kan det give problemer ved check-in og kan medføre boardingafvisning. Det er altid dit eget ansvar at tjekke, at dit fornavn og efternavn er stavet som angivet i dit pas.

Information Portugal

Hovedstad: 
Hovedstaden i Portugal er Lissabon.

Sprog: 
Det officielle sprog i Portugal er portugisisk.
Tid: 
Portugal er 1 time bagud i forhold til Danmark.
Penge: 
Den officielle møntenhed i Portugal er euro.
Drikkepenge: 
Det er normalt at give ca. 5-10% i drikkepenge på de portugisiske barer og restauranter.
Strøm: 
Strømforsyningen er ligesom i Danmark 220 volt.
Pas: 
Når du rejser til Portugal, skal du medbringe et gyldigt pas. Du er selv ansvarlig for passets gyldighed i forbindelse med din ferie.
Nødstilfælde: 
Ved behov for kontakt til politi, ambulance eller brandvæsen ringes 112.
Åbningstider: 
Forretningerne i Portugal har som udgangspunkt åbent fra mandag til fredag fra 9.00 – 13.00 og 15.00 – 19.00 og lørdag fra 9.00 – 13.00. Åbningstiderne kan lokalt variere.
Mobiltelefon: 
Din danske mobiltelefon virker også i Portugal.
Andet: 
Ifølge portugisisk lov må hoteller og lejligheder afvise en booking hvis ingen af de rejsende er over 18 år. Dette kan Sunweb ikke gøres ansvarlig for.

Læs mere om Portugal