8,5

  • Fredelig beliggendhed
  • Privat strand
  • Skøn atmosfære

Hotel Splendid er et hyggeligt hotel af middel standard med en fantastisk beliggenhed ned til sin egen private strand i den smukke Lapad-bugt. Her kan du nyde dagen på den smukke stenstrand, hvis krystalklare vand indbyder til skønne svømmeture og fascinerende snorkeleventyr. Den lokale bus holder lige uden for hotellet, og du har således let adgang til de mange oplevelser i Dubrovniks historiske gamle bydel. Byens smukke gader byder på en lang række spændende seværdigheder, og en slentretur gennem byen vil uden tvivl give dig følelsen af at være landet i en anden tidsalder.

Efter en dejlig dag ved stranden eller i centrum af Dubrovnik kan du vende tilbage til hotellet og nyde din aftensmad med udsigt over havet i hotellets hyggelige bistro. Ønsker du at gøre ferien endnu mere bekvem, kan du bestille halvpension. På Hotel Splendid indkvarteres du i enkle men pæne værelser, og skulle du få lyst til lidt motion i løbet af ferien, har du mulighed for at tage et slag tennis på hotellets tennisbane. Hotel Splendid anbefales til alle, som vil tilbringe ferien ved stranden og samtidig ønsker let adgang til de mange ferieoplevelser i centrum af Dubrovnik.

Værelsestype

Dobbeltværelse havudsigt
for 2 personer
  • størrelse ca. 19m²
  • 1 x dobbeltseng
  • ikke-ryger værelse
  • balkon eller terrasse med udendørs møbler (gratis)
  • tv (satellit-tv, regionale kanal(er), hollandske kanal(er), tyske kanal(er), franske kanal(er))
  • telefon
  • aircondition (centralstyret)
  • badeværelse med: bad eller brusebad, vask, toilet, hårtørrer
  • wake-up call
Enkeltværelse almen balkon
for 1 person
  • størrelse ca. 13m²
  • 1 x enkeltseng
  • ikke-ryger værelse
  • balkon eller terrasse med udendørs møbler (gratis)
  • tv (satellit-tv, regionale kanal(er), hollandske kanal(er), tyske kanal(er), franske kanal(er))
  • telefon
  • aircondition (centralstyret)
  • badeværelse med: brusebad, vask, toilet, hårtørrer
  • wake-up call

Faciliteter

Generelt
  • Officiel klassifikation: 3 stjerner
  • samlet antal værelser: 59
  • samlet antal etager: 3
  • samlet antal bygninger: 1
  • klassificering: enkelt
  • reception (er åben 24 timer i døgnet)
  • ingen elevator
  • ikke egnet for handicappede
  • trådløst internet internet på fællesarealer (gratis), på værelset (gratis), i receptionen (mod betaling)
  • sengelinned inkluderet skiftes 3 gange pr. uge
  • håndklæder inkluderet skiftes 7 gange pr. uge
  • vekselkontor (på indkvarteringen)
  • rengøring af værelset 7 gange om ugen
  • kæledyr ikke tilladt
  • plads på parkeringspladsen: 12,00 € pr. enhed pr. nat
  • trådløst internet på offentlige områder: gratis
  • trådløst internet på værelset: gratis
  • aircondition: inkluderet i lejeprisen
  • safetybox i receptionen: gratis
  • babyseng: for alle gæster alder op til 1 (inkl.) år gratis (skal angives ved bestilling)
  • barnestol i restauranten: gratis
  • håndklædeservice: gratis
Restaurant
  • spisesteder
  • barer: bar, strandbar
Obligatorisk
  • turistskat: for alle gæster alder fra 18 år ca. 2,70 € pr. person pr. nat (betales lokalt, obligatorisk)
Sport & underholdning
  • tennisbane (udendørs, i dagtimerne mod betaling)

Forplejning

Morgenmad
Halvpension
8.5
Baseret på 7 anmeldelser

{N} Gæsters anmeldelser

 
7.9
Review title
7.9
Review title

Anmeldelser

8,5
Baseret på 7 anmeldelser

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Mest bestilt af: Med partner
9,4
Beliggenhed
3,5
Børnefaciliteter
8,1
Faciliteter
8,1
Hotellet
9,1
Personale
8,6
Pris ift. kvalitet
8,7
Samlet vurdering af ferien
8,7
Rengøring

Gæsters anmeldelser

Rejsetype
Vis kun anmeldelser på dansk

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Destination

Dubrovnikkysten

Opdag Dubrovnikkysten

Omgivelser

Beliggenhed
Ved stranden (stenstrand, udendørs møbler: parasol, liggestole)
Afstand til det gamle centrum ca. 4 kilometer
Afstand til lufthavn Airport Dubrovnik(DBV) ca. 25 kilometer
Afstand til busstoppested ca. 50 meter: til dubrovnik old town
Afstand til pengeautomat ca. 100 meter
Afstand til nærmeste butikker ca. 500 meter
Afstand til nærmeste kiosk ca. 500 meter
Nærmeste restaurant ca. 500 meter
Nærmeste apotek ca. 500 meter
Nærmeste læge ca. 1 kilometer
Nærmeste hospital ca. 1 kilometer
Rolig beliggenhed
Bemærk
Mod et ekstra gebyr kan du benytte en inde- og udendørs swimmingpool på Hotel Uvala (200 meter væk).
Transport

Du flyver til Dubrovnik. Flyveturen tager omkring 2,5 timer.

Transfer
Det er muligt at bestille transfer i bookingtrinene. Transfertiden varierer alt efter hotellets placering og antallet af stop undervejs.
Flyvetider
I tilfælde af, at vi erfarer fra flyselskabet, at det er usandsynligt, at et fly vil ændre sig, vil vi vise flyvetiderne på siden. Hvis afgangstiderne ikke er vist, er de endnu ikke kendt af os. Både flyselskabet og Sunweb vil gøre alt for ikke at ændre offentliggjorte tider, men vi kan aldrig garantere dette 100%. Alle offentliggjorte flyvetider kan derfor til enhver tid ændres.
Færge
Når du holder ferie på en af øerne ved Dubrovnikkysten, er færgeoverfart, transfer til færgen og transfer til hotellet.
Rejsedokumenter
Sunweb sender billetterne senest en uge før afgang. Bemærk venligst: på billetterne skal fornavn og efternavn staves som i passet eller på ID-kortet. Hvis navne er stavet forkert, kan du blive nægtet boarding.For mere information om flyrejsen, såsom bagage og internet check-in per flyselskab, henviser vi til rejseinformationen på denne side.
Information Kroatien

Hovedstad
Hovedstaden i Kroatien hedder Zagreb.

Sprog
Det officielle sprog er kroatisk. De fleste steder bliver der også talt tysk. I turistområderne taler mange også engelsk.

Tidsforskel
Der er ingen tidsforskel mellem Danmark og Kroatien

Valuta
Den officielle valuta er euroen. I turistbyer (kystbyer) finder du normalt flere pengeautomater. Mange steder kan du også betale med kreditkort?

Elektricitet
Spændingen er 220 volt, ligesom i Danmark. Stikkontakterne er også de samme.

Pas
Danskere skal have gyldigt pas ved indrejse i Kroatien.

Telefon
I Kroatien kan du ringe med din danske udbyder, hvis du har udlandstelefoni i dit abonnement. Der er dog et gebyr på opkald hjem til Danmark, såvel som opkald inden for Kroatien. Ønsker du at få adgang til internettet via telefonen, anbefaler vi dig at bruge trådløse netværk, da det typisk er dyrt at bruge data roaming.

Nødstilfælde
Nummeret til alarmcentralen i Kroatien (politi, ambulance og brandvæsen) er 112.

Drikkepenge
Det er normalt i Kroatien at give omkring 10-15 % i drikkepenge, hvis du er tilfreds med servicen.

Åbningstider
Butikkerne i Kroatien har åbent mandag til fredag fra 08:00 - 20:00. Lørdag og søndag har butikkerne åbent i 14:00. Supermarkeder er åbne mandag til lørdag 06:00 til 19:30.

Læs mere om Kroatien
Vælg værelsestype

Rejsende

Vælg antal rejsende og husk at indele dem på deres respektive værelser.
Vælg lufthavn

Fejl

Der er sket en fejl

Vi beklager meget..

Det ligner, at noget er gået galt i vores ende. Vi håber på din tålmodighed, mens vi fikser problemet. Tilføj i mellemtiden indkvarteringen til dine favoriter og kom tilbage lidt senere!

Valg af forskellige lufthavne

Du har valgt et fly med afrejse fra {DEPARTURE_AIRPORT} med hjemrejse til {ARRIVAL_AIRPORT}.