7,3

  • Sjove aktiviteter for børn
  • Afslapning på den smukke strand
  • Elegante værelser til par og familier

Hotel Mitsis Rodos Maris Resort & Spa er del af den luksuriøse Mitsis-kæde. Hotellet har en ideel beliggenhed, tæt på Kiotaris gyldne sand/småstens strand.

Værelserne er elegant indrettede. Nogle har en fantastisk havudsigt, og nogle er bungalower i den frodige have. Du finder desuden tre swimmingspools og to vandrutsjebaner på hotellet.

Børnene kommer ikke til at kede sig på Hotel Mitsis Rodos Maris Resort &Spa! For de mindste arrangeres sjove og kreative aktiviteter i Papini Miniklubben, mens teenagere kan besøge juniorklubben. Har du lyst til at være aktiv, også på ferien? Vælg mellem tennis, beachvolley og aerobic til at få pulsen op! Skal din ferie hellere bruges på at genoplade og opleve ultimativ aflsapning, skal du i stedet besøge wellness-centret for at nyde en anti-stress massage.

Med det omfattende All Inclusive program, kan du altid få stillet sulten; nyd for eksempel en velsmagende pizza på stranden, og spis frisk frugt i poolbaren. Til frokost og aftensmad har du også valgmuligheder nok. Du kan blandt andet sætte tænderne i græske og italienske specialiteter, prøve kulinariske lækkerier fra hele verden på eksempelvis Taverna Varka eller bestille bord i den kinesiske restaurant.

Det er ikke muligt at vise værelser

Forplejning

Ultra all Inclusive
Alle måltider serveres som buffet
*Tidlig morgen kl. 04:00 - 07:00 (efter anmodning)
*Morgenmad kl. 07:00 - 10:30
*Brunch kl. 09:00 - 12:00 (reserving påkrævet)
*Frokost kl. 12:30 - 14:30
*Aftensmad kl. 18:30 - 21:30
*En gratis middag om ugen på a la carte-restauranterne (reservering påkrævet på følgende restauranter: græsk, amerikansk eller mexicansk).
*Sen aftensmad kl. 22:00 - 04:00
*Snacks (pitabrød, strandpizzaer, crepes og is) kl. 10:00 - 20:00
*Frisk frugt (juni til september)
*Kaffe, te og kiks kl. 17:00 - 19:00
*Lette måltider kl. 10:30 - 02:00
*Lokale alkoholiske og ikke-alkoholiske drikkevarer kl. 09:00 - 02.00
*Minibaren er fyldt med vand og sodavand ved ankomst og genopfyldes hver anden dag.
7.3
Baseret på 38 anmeldelser

{N} Gæsters anmeldelser

 
7.9
Review title
7.9
Review title

Anmeldelser

7,3
Baseret på 38 anmeldelser

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Mest bestilt af: Familie
7,7
Beliggenhed
7,5
Børnefaciliteter
7
Faciliteter
6,6
Hotellet
8,2
Personale
7
Pris ift. kvalitet
7
Samlet vurdering af ferien
7,1
Rengøring

Gæsters anmeldelser

Rejsetype
Vis kun anmeldelser på dansk

100% ægte gæsteoplevelser

Retningslinjer for gæsteanmeldelser

For at holde bedømmelsesscore og anmeldelser relevante for din kommende rejse, arkivierer vi anmeldelser, der er ældre end 36 måneder.

Det er kun gæster, der har booket gennem Sunweb Group og har opholdt sig på det pågældende overnatningssted, der kan skrive en anmeldelse. Vi inviterer disse kunder til at give en anmeldelse via e-mail, når de er kommet hjem fra deres ferie. Hvis en kunde ønsker at skrive en anonym anmeldelse, kontrolleres detaljerne (som f.eks. bookingnummer, bookingdetaljer) og er kendt af Sunweb Group.

Uanset om det er en negativ eller positiv anmeldelse, vil vi offentliggøre alle anmeldelser i fuld længde så hurtigt som muligt efter, at de er blevet modereret til at overholde Sunweb Groups retningslinjer.

Retningslinjer og standarder for anmeldelser

Disse retningslinjer og standarder har til formål at sørge for at holde indholdet på Sunweb Groups mærker relevante og familievenlige uden at begrænse ytringen af stærke meninger. Disse gælder også uanset stemningen i anmeldelsen. Anmeldelser der indeholder skældsord eller beviste usandheder, vil ikke blive offentliggjort

Anmeldelserne skal være relateret til opholdet. De mest nyttige anmeldelser er detaljerede og hjælper andre med at træffe bedre beslutninger. Der må ikke indgå politiske, etiske eller religiøse kommentarer. Reklameindhold vil blive fjernet.

Alt indhold skal være ægte og unikt for gæsten. Anmeldelser er mest værdifulde, når de er originale og uvildige. Dit bidrag skal være dit eget.

Respekter andres privatliv. Sunweb Group vil sørge for at skjule e-mailadresser, telefonnumre, hjemmesider, konti på sociale medier og andre lignende oplysninger. 

De holdninger, der kommer til udtryk i anmeldelserne, er Sunweb Groups kunders holdninger. Sunweb Group påtager sig ikke ansvar for eventuelle anmeldelser eller svar.

Destination

Rhodos

Opdag Rhodos

Omgivelser

Transport

Vi flyver direkte eller ved udrejse BLL-CPH-RHO og ved hjemrejse RHO-BLL-CPH. Flyvningen tager ca. 5 timer, med mellemlanding. Ved ankomsten til Rhodos mødes du af vores danske guider eller en lokal repræsentant for Sunweb.

Vær opmærksom på, at mellemlandingen i CPH og BLL tager ca. 30-60 minutter og er medregnet i den oplyste flyvetid. Du skal ikke forlade flyet, da de resterende rejsende blot skal boarde, hvorefter flyet letter igen.

FLYTIDER

I de fleste tilfælde vil du kunne se flytiderne, når du bestiller online. Hvis afgangstiderne ikke bliver vist, er de endnu ikke kendt af os. Alle offentliggjorte flytider kan ændres uden forbehold.

TRANSFER

Transfer er ikke inkluderet i rejsens pris. Det er muligt at tilkøbe transfer ved bestilling af rejse.

* Transfertiden til Ialyssos og Ixia er ca. 40 min.

* Transfertiden til Rhodos by er ca. 40 – 60 min.

* Transfertiden til Afandou og Faliraki er ca. 75 min.

* Transfertiden til Kalithea er ca. 50 min.

* Transfertiden til Kiotari er ca. 150 min.

* Transfertiden til Lindos er ca. 120 min.

* Transfertiden til Kalathos er ca. 105 min.

* Transfertiden til Lahania er ca. 180 min.

* Transfertiden til Kolymbia er ca. 80 min.

* Transfertiden til Gennadi er ca. 80 min.

Vi bestræber os på at overholde oplyste transfertider, men trafik og mange hotelstop kan forlænge transfertiden.

REJSEDOKUMENTER

Du vil modtage rejsedokumenter med flyplanen senest 1 uge før afrejsen. Disse skal udprintes og medbringes i lufthavnen til check-in.

Bemærk venligst: Fornavn og efternavn skal staves som angivet i dit pas. Det er ikke længere nødvendigt at indtaste mellemnavne, og vi frabeder derfor, at du indtaster dit mellemnavn. Hvis dit navn er stavet forkert, kan det give problemer ved check-in og kan medføre boardingafvisning. Det er altid dit eget ansvar at tjekke, at dit fornavn og efternavn er stavet som angivet i dit pas.

Information Grækenland

Hovedstad:
Hovedstaden er Athen.

Tid:
Grækenland er 1 time foran Danmark.

Sprog:
Det officielle sprog er græsk. Men man kan sagtens klare sig på engelsk (og delvist på tysk).

Penge:
Den officielle møntenhed er euro.

Drikkepenge:
Det er normalt at give ca. 10% i drikkepenge på de græske barer og restauranter.

Strøm:
Strømforsyningen er ligesom i Danmark 220 volt.

Vand:
Det er ikke tilrådeligt at drikke vand fra hanen.

Mad:
Typiske græske retter er Souvlaki, Tzatziki og Mousaka.

Mobiltelefon:
Din danske mobiltelefon virker også i Grækenland.

Rejsedokumenter:
Du skal være i besiddelse af et gyldigt pas.

Scooterudlejning:
For at køre på scooter (og knallert) i Grækenland skal man være i besiddelse af et motorcykelkørekort. Men de græske udlejningssteder accepterer ofte også et knallertkørekort eller almindeligt bilkørekort. Hvis du vælger at leje en scooter eller knallert uden at have et motorcykelkørekort, er det på egen risiko.

Turistskat:
Der skal betales tursistskat på hotelovernatninger i Grækenland. Skatten baseres på hotellets officielle kategorisering og længden af opholdet. I den forbindelse skal du være opmærksom på, at Sunwebs klassificering kan adskille sig fra hotellets officielle kategori.

Skatten betales direkte til indkvarteringen ved ankomst, og følgende satser er gældende pr. værelse/lejlighed pr. nat:
Hoteller med 1 og 2 stjerner: 1,50 €
Hoteller med 3 stjerner: 3,00 €
Hoteller 4 stjerner: 7 €
Hoteller med 5 stjerner: 10 €

Lejlighedshoteller samt lejligheder: 1,5 € - 7 €

Villaer: 10 €

Læs mere om Grækenland